O Figloklubach

Standard: 4
Wyżywienie: All inclusive

Sprawdź ceny i terminy

Świetna propozycja dla rodzin z dziećmi na relaks oraz długie spacery wzdłuż promenady w Palmanova. Duży plus za dogodną lokalizację blisko szerokiej plaży i centrum kurortu. Blisko do miejscowości Magalluf, gdzie można spędzić szaloną noc, w jednej z wielu dyskotek.

Hotel przynależy do znanej sieci Globales. Obiekt znajduje się w bliskiej odległości od centrum miejscowości Palmanova, z dostępem do licznych restauracji, sklepów i barów. Przystanek autobusowy ok. 500 m od hotelu - regularne połączenia ze stolicą wyspy. Do lotniska w Palma de Mallorca ok. 27 km. W okolicy trzy pola golfowe.
Położony ok. 500 m od szerokiej, piaszczystej plaży (do przejścia ulica). Leżaki i parasole na plaży- płatne (ok. 14 EUR/dzień). Sporty wodne na plaży za dodatkową opłatą.

lista

Opinie rodziców

2018-08-30 20:38:34, kasia_h

Hotel 4*, ładnie położony, super otoczenie, piękna roślinność, blisko sklepy, tawerny, do plaży 7 min. Plaża szeroka, biały piasek, czysto. Widoki powalają, wybrzeża wapienne, jachty i góry w oddali, jak w bajce. Jest gdzie się wybrać na spacer, warto, dostęp do kilku plaż niedaleko położonych, a po drodze urokliwa przyroda, widoki zapierają dech. Pokój dostaliśmy na 9. piętrze... I to minus zdecydowanie. Dość ciasny jak na 3-osobowy, za to klima działała, niestety winda mała, wolna (długi czas oczekiwania, często schodami było szybciej:) plus dla kondycji) i gośno od ulicy (transfery nocne czasem dawały się we znaki). Chcieliśmy zmienić, ale ostatecznie zostaliśmy, więc nie było aż tak źle. Serwis sprzątający w porządku, panie symatyczne, sumienne i uczciwe:) Jedzenie typowo pod anglików, trochę tłusto i monotonnie dla kogoś wybrednego (mówię o sobie), ale spory wybór i każdy coś ostatecznie znajdzie, głodni nie chodziliśmy:) Tydzień można wytrzymać, przepyszne owoce!:) Przy wejściu na stołówkę trzeba podać numer pokoju i konieczne są opaski na rękę. Drinki w all in nieco ograniczone, jednak nam akurat niczego nie brakowało. Minusem jest bar z przekąskami - w naszej ocenie - bo głównie fast foody... Polka pracuje w barze / restauracji:) Świetna dziewczyna, zawsze życzliwa, uśmiechnięta, mega pracowita. Basen nie zbyt duży i o ile w czerwcu było spoko, w ścisłym sezonie może być ciężko. U nas nie było "walki" o leżaki itp.:) Wszystko dostępne, na bieżąco sprzątane. Ogólnie cała obsługa miła, pomocna. Animacje w hotelu mają "stały repertuar", ale przy odrobinie dobrych chęci można się dobrze bawić. Co wieczór w hotelu organizowane są występy i imprezy. Niezawodne okazały się nasze rodaczki:) Mnóstwo zajęć i podpowiedzi na spędzenie czasu aktywnie. Aqua aerobik, zumba, joga czy stretching na plaży, rozrywka dla dzieci i dorosłych. Dziewczyny organizowały zawody (wyłoniły mistrza gry w ping-ponga hehe), wieczorki integracyjne. Ogólnie bardzo się starały i uprzyjemniały nam czas wolny (nie mam tu nic dwuznacznego na myśli, po prostu to mega pozytywne osoby!). Julka i Karina dbały o nasze bezpieczeństwo i dobre samopoczucie. Dzięki Julii zobaczyliśmy kilka ciekawych miejsc, poznaliśmy trochę świata dzięki jej opowieściom o różnych miejsach, o których mówiła z wielką pasją. Odpowiednia osoba w odpowiednim miejscu, mam nadzieję, że daleko zajdzie, bo zasługuje na to. Zaangażowana, energiczna, zarażająca optymizmem, wulkan dobrego humoru i była dostępna dla wszystkich w każdej chwili, a mimo to nie narzekała oraz wykazywała się cierpliwością:) Polecamy bardzo wakacje z Rainbow! Muszę wspomnieć o rezydentce Ewie - fantastyczna, ciepła osoba, kobieta z jajem, duża wiedza, doświadczenie i cenne wskazówki, serdecznie dziękujemy i pozdrawiamy:) Korzystaliśmy z wycieczek, sporo też dzięki niej i dziewczynom zobaczyliśmy "na własną rękę", było genialnie, ogólna ocena 5/6 tylko ze względu na wymienione drobne mankamenty.

2018-08-02 01:35:22, ulaa

W hotelu Mimosa byłam z rodziną dwa tygodnie temu i mogę w 100% polecić ten hotel. Jedzenie świeże i bardzo smaczne. Obsługa hotelowa bardzo miła. Pokoje czyste, codziennie sprzątane. Jednak najbardziej hotel zyskuje dzięki wspaniałym animatorom, którzy swoim zaangażowaniem i pasją zarażają wszystkich naokoło. Dzięki prowadzonym przez nich rozrywkom, nie było chwili żeby się nudzić. Każdy dzień wypełniony był grami i dobrą zabawą. Polskie animatorki (Karina i Julka) tworzyły wspaniałą atmosferę. Podchodziły one do swoich obowiązków z zamiłowaniem. Widać, że to co robią sprawia im wielką przyjemność . Córka również miała okazję uczestniczyć w zajęciach organizowanych dla dzieci, które prowadziła Julka. Bardzo chętnie wszystkie dzieci szły do niej na zajęcia. Zarówno nasze dziewczyny jak i Anna, Omar i pozostali animatorzy sprawili, że poznaliśmy wielu wspaniałych ludzi i przeżyliśmy piękne wakacje. Byliście wspaniali i będziemy za wami tęsknić Tym, którzy chcą przeżyć cudowne wakacje polecam hotel Mimosa.

2018-08-01 15:46:23, janos9971

Cześć, jestem Dawid. Miałem okazję wypoczywać w hotelu Globales Minosa w dniach 21.07 - 28.07. Szczerze powiem, były to moje najlepsze wakacje w życiu. Prócz tego, że hotel oferuje wszystko co najlepsze aby odpocząć, to jest :basen, leżaki, bar z napojami i jedzeniem, przepyszne śniadania, obiady i kolacje, to do tego animatorzy w hotelu to naprawdę klasa światowa!! Prócz animatorów zatrudnionych przez hotel należy oczywiście wspomnieć o naszych animatorkach, mam tutaj na myśli Julkę i Karinę. Naprawdę mega fajne uśmiechnięte dziewczyny, potrafiły porwać wszystkich do świetnej zabawy, było mnóstwo wspólnych gier i zabaw, do tego Karina potrafiła rozkręcić całe towarzystwo, wspólnie z grupą Polaków około 15-20 osób śpiewaliśmy wspólnie na zakończenie pobytu karaoke, miałem okazję równiez pojechać z dziewczynami na wycieczkę Palma Nocą, atmosfera była świetna, rozkręciły na statku całe towarzystwo, wiele osób zaczęło tańczyć w momencie gdy zobaczyło, że dziewczyny tańczą i świetnie się przy tym bawią. W moim przypadku szczególne podziękowania należą się Karinie, zachęciła mnie do sprobowania Zumby, mimo, że nie potrafię kompletnie tańczyć, to swietnie się bawiłem...mógłbym opisywać tutaj cały pobyt w samych superlatywach!!

2018-07-24 20:17:32, dominik

Cudowny tydzień spędzony przeze mnie w tym hotelu to głównie zasługa ludzi, których tam spotkałem, w tym m.in. polskich animatorek - Kariny oraz Julii. Dziewczyny zarażały nas wciąż swoją pozytywną energią, dzięki czemu aktywnie spędzaliśmy wyjazd, a także dbały o naszą integrację, przez co udało nam się stworzyć bardzo zgraną ekipę, z udziałem której powstało mnóstwo fascynujących wspomnień :) Widać również, że dzieciaki lubią dziewczyny, bo codziennie podczas show zawsze do nich podbiegały i siedziały z nimi aż do zakończenia wieczornych gier!

2018-07-23 19:11:49, tommy0896

Najlepsze wakacje jakie miałem. Hotel piękny, pokoje czyste i zadbane. Obsługa hotelowa profesjonalna. Animatorki Karina i Julia swoją energią zarażały wszystkich dookoła. Fantastyczne dziewczyny potrafiły zachęcić nawet największego lenia do wspólnej zabawy. Z czystym sumieniem polecam Globales Mimosa i mam nadzieję, że będzie mi dane jeszcze nie raz tam wrócić!

2018-07-16 22:30:09, maciek

Polecam Hotel Mimosa z sieci Globales. Obsługa hotelu i persolenu na wysokim poziomie. Świetny zespół animatorów z Polski, dziewczyny zajęły się pierwszorzędną organizacją zajęć dla dzieciaków nie zapominając przy tym o rodzicach :). Pozdrowienia i podziękowania dla Kariny i Julii. Do zobaczenia za rok!

MUSISZ SIĘ ZALOGOWAĆ, ABY DODAĆ KOMENTARZ

Formularz logowania

Podaj nazwę użytkownika i hasło aby się zalogować

Pamiętaj mnie

Pierwsza wizyta? Kliknij aby się zarejestrować.